Próbálja ki a legújabb OTRS-t telepítés nélkül!

OTRS laptopon, táblagépen, mobilon

Próbálja ki a legújabb OTRS nyílt forráskódú probléma nyomkövető rendszer demóját telepítés nélkül, hogy megismerje annak működését, funkcióit. A próbaváltozat az OTRS legfrissebb verzióját tartalmazza az általunk karbantartott magyar nyelvi fájllal. Az új OTRS a reszponzív felületével személyi számítógépen, laptopon, táblagépen és mobiltelefonon is jól használható.

Az alábbi lehetőségek közül a megfelelő gombokra kattintva most Ön is elindíthatja és tesztelheti az alap telepítésű, teljes funkcionalitással ellátott OTRS-t, illetve az OTRS::ITSM kiegészítő moduljait. A demó rendszer alapját képező, a www.otrs.com oldalról letölthető keretrendszer csak az alapbeállításokat tartalmazza. A személyre szabáshoz vegye fel velünk a kapcsolatot.


Szolgáltatás ügyintéző 2. és 3. szint

2. vagy 3. szintű szolgáltatás ügyintézőként Ön a szolgáltatási és támogatási szervezethez tartozik, és az objektumok vagy szolgáltatások bizonyos csoportjáért felelős. Az incidenseket osztályozni és elemezni kell, hogy az ügyfeleknek megfelelő megoldást biztosítson.

Szolgáltatásmenedzser

Szolgáltatásmenedzserként a rendszer bővített jogokat és vezérlő mechanizmusokat biztosít Önnek a szolgáltatási és támogatási szervezet kezelése érdekében.

Változásmenedzser (csak OTRS::ITSM)

A változásmenedzser szerepét azért hozták létre, hogy változásmenedzsment űrlapok és munkafolyamatok létrehozását tegye lehetővé Önnek. Megjegyzés: sikeres belépés után a folytatáshoz kattintson a „Változásmenedzser” (angol felület esetén a „Change Manager”) ikonra. A változásmenedzser képernyőn rákattinthat az Új menüpontra, és felhasználhat egy előre meghatározott sablont, vagy létrehozhatja a saját változáskérését és munkafolyamatát.

Konfigurációelem-menedzser (csak OTRS::ITSM)

A konfigurációelem-menedzser szerepét azért hozták létre, hogy lehetővé tegye Önnek a különféle konfigurációelemek kezelését a CMDB-ben. Megjegyzés: sikeres belépés után a folytatáshoz kattintson a „Konfigurációelem” (angol felület esetén a „Config Item”) ikonra. A konfigurációelem képernyőn rákattinthat a különféle osztálytípusokra, és új elemeket adhat hozzá vagy szerkesztheti a konfigurációt, illetve megtekintheti az elem változásainak verziótörténetét.

Ügyfél

Ügyfélként jellemzően e-mailen, telefonon vagy az ügyfél webes felületén keresztül lép kapcsolatba a rendszerrel. Az incidensek és szolgáltatáskérések rögzítése ugyanolyan egyszerű mint osztályozni és követni azokat.

Webszolgáltatás

Az OTRS-ben lévő jegyeket nem csak az OTRS felületén lehet elérni, hanem lehetőség van webszolgáltatásokon keresztül is hozzáférni azokhoz. A következő példa egy egyszerű webszolgáltatást mutat be.


Információk a demó rendszerek használatával kapcsolatban

Vegye figyelembe, hogy az interneten elérhető demó rendszer tartalma 2 óránkét törlődik, ekkor 10 másodpercig nem érhető el. A használatát ezután kiürített adatokkal újra kezdheti. A demó rendszer a böngésző területi beállítása szerinti nyelven jelenik meg. Az oldal tetején lévő ikonra kattintva más nyelven is használható.

Nyelvválasztás az OTRS demó rendszereken